29 juli 2009

tummen upp

Träffade Basse en snabbis ikväll är jag konstigt nog cyklade till svängsta, Min träningsvärk tar död på mig!
Han undrade hur jag mådde, och jag svarade: " Jag mår bra, rakt igenom ".
Påvägen hem funderade jag på mitt svar, Mår jag verkligen bra rakt igenom? jaa, det gör jag faktiskt. förtillfället är det inget som får mig att må dåligt.
Susse frågade också mig idag " Hur mår du egentligen Jenny?".
Har jag svårt att visa min lycka, eller vad är det som står på.
Jag mår verkligen bra, det var längesen jag trivdes så bra som jag gör nu.

Det läskiga är att dagens Horoskop låter såhär: " Människor i din närhet har svårt att förstå dig just nu. Det går bra för dig nu, glöm inte att visa det!"

Jaa, jag brukar tro på hokus pokus.
Påtal om det ska jag lyssna på Alfons Åberg - Hokus Pokus nu

Inga kommentarer: