17 juli 2009

Tjosan hoppsan vilken vecka

helt fullspäckad

Festen hos miranda var fetekul!
tro vad ni vill om bilderna, men det vi var ute efter var att bada. problemet var att vi var så många som ville det samtidigt i det lilla badkaret.
Sorry Mats för vi använde upp din hokuspokuskräm, jag trodde det var sirap.
På morgonen åkte jag, Rebecca och Olivia till Lund, men man ska inte ha det lätt för sig, utan man ska åka från simrishamn, till Ystad och Sen upp till Lund. kollektivtrafiken i ett nötskal.
Framme i lund åt vi på donken, köpte kytt och gick och mös i "parken".
Pojkarna skulle på fest, så vi gick runt lite, och jag hittade en vacker hatt till Rebecca som tappade bort sin på tivolirock. hon förtjänar den väl!
Sen åkte vi hela vägen till hässleholm, och sen till bjärnum.
Åt panpizza och kollade film. Pimplade inte så mycket vin, eftersom det inte fanns något. höhöhööhöööööööö.
Jag blev rädd när jag sov i soffan och la mig på rebeccas golv.
på morgonen åkte vi till Åhusstranden och kollade Liiiiite på handboll, och stekte lite i solen.
pysmys.
väl hemma hos Rebecca stökade vi till det lite..
åt mat, massa mat.
kollade film.
jag somnade i ett fotbad.
jaa.

Imorgon kommer folk hit, fint folk, jag är glad.
Rebecca ligger vid min sida, fast att hon egentligen inte får för päronen hööhööhöö.
vi är coola, glöm inte det.

Jag är lycklig

1 kommentar:

miranda sa...

ni är sjuuuuukt coola!