6 juli 2009

Jag sitter och gör ingenting.
Pappa och jag har precis varit och handlat, och jag fick en påse godis.
Jag har fått ett extrembehov av socker, och jag vet inte vartifrån det kommer.
det gör mig trotsallt lite gladare för stunden.
Jag är nedstämd för jag inte har någonting att göra.
Det är trist att bara låtar dagarna gå, när man egentligen kan ha en massa skoj.
Denna veckan ska jag jobba en del eftersom att pappa ska åka till Anna.
Det hade varit kul om någon varit hos mig då. För det är ensamt i det stora huset i Hallandsboda.

Imorgon ska jag och Ellen till Kristianstad, och det ska bli lajbans.
På fredag, förhoppningsvis, ska jag till Olivia med flicksen, men det är bara om det är okej för pappa.
Annars kommer jag till stan megatidigt på lördag, för då är det tivolirock!!
Ja gott folk, jag har köpt biljett och allt, så ni övertygade mig.
Jag är extremt pepp, och måste hitta på något att ha på mig, det löser jag nog.

Genast blev jag lite gladare, antingen var det sockret, eller var det längtan.

Jenny Charlotta Karlsson saknar väldigt många väldigt mycket just nu, och det hade varit megakul att träffas!

3 kommentarer:

olivia sa...

jag saknar er redan! ni borde bo här. men ja vi ses ju på fredag iaf, och jag tror att någon också smittat mig med sockersuget, för nyss tvingade jag mamma att köpa ett choklad till mig:P

miranda sa...

jag känner igen det dära med sockret.... ;) jag kan inte komma på fredag :o men jag kommer så fort jag kan på lördag!

beccs sa...

hi hi jag saknar dig mega bouta mycket!! jag längtar tills fredag !!!:D