8 juli 2009

Igår åkte Ellen och jag och ellen till Kristianstad.
Tåget var försenat i Bromölla så vi gick in på Maxi och köpte körsbär.
Tänkte spotta kärnor på folk i tåget, men innan tåget hade kommit var mina körsbär slut.
Framme I kristianstad hittade vi Johannes, och vi följde honom till resecentrum.
Ellen och jag gick rundor på stan lite, och jag hittade tillslut min almanacka, där jag har bestämt att varje månad ska jag ha "månadens babe" och då ska min framsida ändras till denna babe, och baben själv ska fixa oxh trixa lite med min framsida.
Jag är så påhittig.

runt 7 kom Bäccs, Olli och Hugo in till stan och vi gick rundor lite.
Satte oss vid trappan i Parken och där satt en man och försökte lura ut sin hund Noa i vattnet. Men Noa ville inte bada, för han var rädd för fiskar.
Rebecca och jag försökte fånga fiskarna med händerna, men dom var rädda och kom inte fram när vi var på jakt.
Andreas skickade sms till mig att han satt i parken, och jag Skrek med min starka stämma efter honom, men han hörde inte.
Vi bestämde oss för att gå till Lekplatsen där han höll till.
Stod där och pratade lite med honom och hans kompiisar, och så gick vi alla tillsammasn in till stan.
Dansade lite salsa igår igen, denna gången med en av indianerna.
Skulle ha lyssnat på Overste Paddan, men det blev inte så, för jag orkade inte stå still.

Lite efter 10 gick vi alla mot stationen och där satt vi ett tag tills ellen och mitt tåg kom, och vi åkte hem.
På bussen hem satt en hemsk kille som tittade och försökte ta på mig, men jag är ball, och han kallar mig för suris.


Andreas är min första och enda pusskompis.
N har jag blivit sjuk, och det är Lizelotte som har smittat mig

1 kommentar:

Andreas sa...

Det var kul att träffa dig min kära pusskompis (a' en mycket trevlig kväll var det, måste ses igen :D