14 juli 2009

fullt ös medvetslös

.. Som min käre vän Rebecca sa precis.

Fest hos Miranda idag. Jag är pepp, men det var jag inte nyss. Humör är en lustig grej som vi människor har.

Jag är fullbokat till nästa vecka, och såhär ser det ut:
Tisdag: Fest hos Miranda i simrishamn, sova över
Onsdag: Till Bäccs och pimpa vin och ostbricka, Hehe, sova över
Torsdag: Troligen till Lund på picknick, hAndreas hänger med hem
Fredag: Fest med Christoffer och Therese, in till stan senare
Lördag: Olli och c.o kanske kommer och hälsar på, in till stan
Söndag: födelsedagskalas i Öjavard för Patrik och Lisa
Måndag: Oskar hälsar på :)

Plus att Pappa och jag ska kolla på Ugglas revy också !

5 kommentarer:

Anonym sa...

Moget!!!

miranda sa...

jag var inte heller pepp innan......... MEN NU ÄR JAAAAAAAAAAAAAAAG!

JennyKarlsson sa...

Jo visst är det moget alltid (A) ! :)

Anna Höög sa...

Vad är pimpa vin? :O

beccs sa...

jag förstår inte vad som är så moget ? :O