19 juli 2009

Du får inte andas på min panna

...för nu är det över hörru!

Igår var det party dagens mål.
Hämtade Hugo, Olli, Oskar och Pizzorna i Olofström runt 3.
Rebecca blev hämtad och vi sa hejdå.
Låg och dog ett tag, eftersom vi alla var väldigt trötta, men tillslut blev det liv i högen en stund och vi spelade lite skojjiga kortspel som slog ut killarna på en gång. Olli och jag pallar mer än dom, tydligen.
" det bubblar i magen" " Usch".
Runt 6-7 I guees kom Höögen och Challe, niiice!.
PartyParty.
Åkte in till stan runt 8-9.
gick rundor lite och träffade folk.
Ola fick upp mig i en hemsk karusell som slutade med ett astmaanfall för min del, Myyyys.
Men den var faktiskt rätt rolig.
Olli mådde bajs så vi åkte hem runt 01.00.
Väl hemma fixade vi sovplatser och Oskar och jag hade himla kul när vi inte kunde somna, och vara jobbiga mot Olli och Hugo som snarkade hela tiden.

Jag drömde att Hugo inte kunde sätta på sig en tröja utan satte den på fel håll hela tiden

Idag
lämnade vi skåningarna vid bussen vid 12.
Hemma skyndade jag mig för att bli klar, sen åkte jag till Öjavard och laddade för kalas.
Patrik sa världens ballaste kommentar idag, och vill ni veta får ni höra av er till mig, för jag kan faktiskt inte skriva ut det här, eftersom att personen i fråga kan må dåligt då.

Nu har jag städat mitt rum lite och tvättar just nu sängkläderna.
Jag är hungrig och sska ner och äta om exakt 13 min, bara för att det är kul.
En powernap hade inte varit fel heller, eftersom att man inte blir speciellt pigg dagen efter att man inte sovit mer är 3-4 timmar under natten (Y).

Tjingeling

Inga kommentarer: