21 juli 2009

Du är så fin, ibumetin

Efter 4 timmars resa för Oskars del kom han tillslut fram, Kollektivtrafiken är inte riktigt att lita på alla gånger.
Åkte hem och mysade och pratade en del.
Åt mat och glass.
Kollade lite till film, det är skönt att vara riktigt seg ibland.
Min specialare kommer att bli ett världsberömt recept eftersom jag kom fram till att det är 4-5 i ett, vilket är rätt ball.
För alla er som vill smaka, får komma hit en sväng.
Det knasiga var att vi somnade kl 05.00, vilket påminde mig om att det kommer bli min uppväckningstid snart igen.
Jag vill ha en lägenhet gott folk!
Oskar ska hem idag, vet inte riktigt vilken tid det blir ännu, men snart troligen, tyvärr.
Idag har jag inget bestämt att göra, och inte imorgon heller.
På torsdag ska jag troligen träffa Rebecca och Miranda?
Sen är det Uggla som gäller på lördag.

Kyss
Du är så fin, ibumetin

2 kommentarer:

bäccs sa...

ja man jag tycker att vi kan träffas imorgon också:P jag har verkligen inget att göra ;)...

Oskar H. Hansen sa...

du är så fin, Min Ibumetin(L) saknar dig mest verkligen, det gör skit ont i magen när jag tänker på hur länge jag ska vara borta:O:(

puss puss