2 juli 2009

döppdöpp

Gick upp redan kl 08.15 idag, utan någon riktig anledning.
Såg att alec velat att jag skulle ringt inatt, men jag somade väldigt tidigt igår.
Ringde upp honom när jag vaknade och han var tydligen väldigt bakis och var i någon skog någonstans.
Han tyckte det var himla skumt att jag kunnat sova när han haft så kul.

Jag gick upp och fixade frukost.
Duschade och gjorde mig klar för att åka.
Åkte med pappa till Lantmännen/Granngården för att köpa en axel till traktorn, men det var tydligen fel beställning.
Körde mig till Halen där jag väntade i några minuter på Anusch.
Låg och stekte i högst 10 min då vi tröttnade och ville bada istället.
Det gjorde vi, och bestämde oss sen att gå och hoppa lite vid trampolinerna.
Jag är en fegis och hoppade bara från kanten.

det var kul, och André Leandersson tror att han är cool fast att han inte är det!

sen började det Åska en del, och Anna blev rädd så vi sprang pp till kiosken och köpte glass och godis
Regnade supermycket också.
Tog vårt pick och pack och väntade lite på Parkeringen, Pappa kom och vi åkte hem. Fast först köpte vi lite jordgubbar, för det är gott

Imorgon ska Ola följa med mig till Kristianstad en sväng, sen ska jag hem till Olli.

Pööööösss

2 kommentarer:

Olivia sa...

det ska bli snice jag saknar er redan !

Bäccs! sa...

imorgon kommer bli super :D