27 juni 2009

vindarna är varmare då

Efter att ha besökt Miranda över en natt har jag konstaterat en massa grejer.
1. man blir yr av blåst
2. alla vi 4 älskar ketchup
3. alla vi 4 älskar vitlök
4. det är dumt att dricka förmycket energidryck
5. Kinamat går at trycka ner, trotsallt
6. Sommarkortet är en fiffig grej
7. vi är vinigrärerna


Efter att Miranda tog bussen hem, kom Rebeccas pappa och hämta oss.
Han körde hem Olivia och lämnade Rebecca och mig i stan.
Vi tog bussen till Åhus och gick till Gården, för jag sklle dit iaf, och Bäccs är snäll som hänger med mig.
Spexet var tyvärr inte lika roligt som det brukar vara, det gjorde mig lite sad.
Men det var jättekul att träffa alla gamla kompisar som aldrig lämnar.
Jag lyckades Övertala Andreas att natta över, vilket jag är väldigt glad att jag lyckades med.
Jacob cyklade och hämtade våra pizzor, vilken kille.
Åt, och sen gick vi och badade i havet i natten. Det börjar nog bli en hobby för mig.
Stannade på stranden ett tag.
sen somnade vi.. tyvärr.

Idag åkte jag, Bäccs och andreas till Kristianstad och åt på BK, och åkte sen hem.

Ikväll ska jag hem till Olli och vi ska bada och äta tacos bland annat.
Kanonkanon. Jag är vääldigt trött ska tilläggas, det lyckas alltid bli så, konstigt nog.

Dessutom är jag jättestolt över mina betyg!

Rytmik med Dans MVG
Sång A MVG
Körsång A MVG
Estetisk Orientering MVG
Datorkunskap MVG
Samhälle VG
Svenska VG
MusikLyssning VG
Engelska G
Matte G

3 kommentarer:

mipanda sa...

the vinigrärerna <3

beccs sa...

de är fyra, de är oslagbara de är de fyra vinigrärerna!!

Andreas sa...

Ja jag är verkligen glad över att du övertalade mig till att stanna!! Sjukt kul

Hehe lite efter kanske, men ska försöka läsa din blogg nu igen (a)