24 juni 2009

One of us is gonna die young

Idag har jag trott att jag skulle dö hela dagen.
Det hela började med att Jag, Sarah och Emelie satt i solen och jag trodde att jag skulle brinna upp. på riktigt.
När jag kom fram till Tollarp kom Alec cyklande. Vi tog oss till fritidsgården i Tollarp för att spela in lite. Men där var det några andra, som slog sönder inredningen och försökte tejpa upp ljuddämpningen.
Vi bestämde oss för att cykla iväg. här kommer andra gången jag trodde att jag skulle dö. Alec cyklade med mig på styret, och eftersomn jag är så lång och han är så kort så hade han inte så mycket sikt, vilket ledde till att två bilar slickade mig på benet och diket var väldigt nära ett antal gånger.
Väl hemma spelade vi in klart, och väntade på mat.
Började kolla på en film My bestfriends girl, och sen blev det mat.
Åkte 21.00. och väntade på bussen som blev försenad.
Var hipsig hela vägen till Kristianstad, och när jag kom in på resecentrum hade jag 4 min att ta mig därifrån till stationen. det tog 2 min. då smakade det blod i munnen.
plötsligt svullnade halsen, och jag fick jättesvårt att andas, detta är tredje gången jag trodde jag skulle dö.
Jag sippade efter luft och hostade hela tiden. Damen gämte mig vände sig mot mig och frågade " Är du också astmatiker?" Jag nickade och eftersom hon visste vad som höll på att hända, gav hon mig sin bricanyl och tillslt knde jag andas någolunda vanligt igen. Vilka snälla och underbara människor det finns.

Imorgon ska jag till Simrishamn med Olivia och Rebecca och hälsa på Miranda.
Det ska bli himla kul.
Pösspöss

1 kommentar:

miranda sa...

shit vad läskigt allting låter : o vi får helt enkelt hoppas på att du är odödlig!