30 juni 2009

Nu har folket gått för långt

Pappa och jag satt och kollade allsång på skansen.
Johan Palm var på scenen och sjöng Emma-Lee.
När kamrerna slutligen landar på publiken, ser jag ett plakat där det står " Johan, jag är gravid" på. Har inte världen gått lite långt?
Vet inte riktigt vad denna flicka vill säga med detta, antagligen att Johan är far till barnet, ett kul påhitt.
Men jag tycker verkligen inte det är roligt.
Jag tycker hela grejen är så sjukt överdriven!
Vårt samhälle är helt besatt av uppmärksamhet och att få bekräftelse.
Jag har alltid tyckt att hela kändisgrejen varit lite överdriven i många lägen, och nu visar det verkligen att det är så det ligger till.
Kanske tyckte Johan att detta var kul, men hade detta hänt mig hade jag faktiskt blivit arg.
fansen tror att dom känner en, och försöker bli en del av ens liv.
Det är hemskt att artisterna faktiskt utsätts för sånna grejer.
Okej, denna händelse kanske inte var så extrem, men det är en del av det stora hela.

Jaa, dumma flicka, respektera kändisvärlden och skriv att du älskar honom istället på plakatet nästa gång!

2 kommentarer:

miranda sa...

fan vad sjuuukt! hälsa liselott från mig!

Bäccs! sa...

jag såg också det ! märkligt.. humm