29 juni 2009

inte ska jag vara ledsen, Eller hur?

Jag tackade precis nej till en lägenhet både jag och Rebecca gillade.
det är hemskt, men det fanns inte mycket att göra.
det blev helt enkelt för snabbt på, och Rebeccas pappa fick inte tid att tänka eller ta reda på information.
Det blir lätt så.
Men inte ska jag deppa, kanske kommer ett nytt erbjudande om 10 år :).
ABK är en dryg sida.

Klart är jag ledsen, vi hade kunnat pyssla och fixa den till helt perfekt.
Men det kommer fler tillfällen, hoppas jag


Jag har städat stugan hos Ingegerd idag, hoppas det blir bra faster lilla!

Får inte glömma att jag och pappa åt mat på Thairesturangen nu ikväll, himla mysigt och himla gott!

1 kommentar:

beccs sa...

jag blev med ledsen :( jag tycker att det känns som att det kommer till att hända något snart! vi får gå på alla visningar vi får och kolla!! det är synd att det är så liten tänketid:/
det fixar sig hjärtat.

åå vad jag blev sugen på att ta ett dopp i din pool med dig och skvätta och leka som små barn!!! :D