18 juni 2009

Efter en vistelse i Karlskrona i 4 dagar har jag en del att konstatera
För det första måste jag berätta att hela Karlskrona Centrum har hemskt kranvatten med en ínte alls aptitretande eftersmak av Klor. Därför vill jag slå ett slag för
naturligt vatten på flaska. detta är i de flesta fall väldigt onödigt för oss i sverige att ha, men i Karlskrona verkar detta vara lika nödvändigt som att ha flaskvatten på Cypern. Jag som hatar mineralvatten är detta helt kanon.
Desstom är flakan hur god som helst att dricka ur.

Jag har besökt lövmarknaden också.
Fast små regnfall var detta en mysig upplevelse.
De flesta karlskronabor tänker säkert samma sak som vi olofströmare säger om Holjemarknad " Det blir bara värre och värre för varje år". Men jag tyckte verkligen att denna marknad var riktigt givande!

Som ni märker har mitt humör höjts lite, eftersom jag försöker göra så mycket jag bara kan för att slippa tänka.
Dessutom har Sarah, Emelie och Susse, familj nr 2 gett mig e himla trygghet dessa dagar jag fått bo hos dom.

Imorgon är det midsommarafton, Denna gången inte på Logen, denna gången inte på Åhusgården. Iår är det nya planer på gång, och denna gång är det Rebecca som gäller.

På söndag ska jag hälsa på mamma igen, och jag kom precis på att jag glömt att ringa Winona..

1 kommentar:

Bäccs! sa...

vad kul att du haft det bra där uppe :) ja i år är det hemma hos mig :) och ja,, vi får väl göra det till det bästa ever! jag menar, vi har ju varandra. och vet du va! jag har världens finaste midsommar krans som jag ska ha :D och jag vi ska klä midsommarstång som min lilla lasse ska bära hit :D hihi ! vad skoj :D han sa att han lovade att bära hit den om vi låvade att klä den! och jag menar. vad är en midsommar utan midsommarstång igentligen! nä precis, nada !!
nu har jag gjort värsta inlägget men skit i det !! ses imorgon kära du !!! :D