16 maj 2009

Sammanfattning

Jaa, jag har ju varit skitdålig på att uppdatera denna veckan rent ut sagt, så jag får ta en snabb sammanfattning!!
Måndag:gjorde mest en massa läxor och förberedde mig inför nationella provet i matte
Tisdag: fyllde 17 och fick nära sammanlagt 100 sms + samtal.
farmor, farfar och margith kom till oss på kvällen och firade mig lite, med smörgåstårta och vanlig tårta. Kollade på en kul film med Basse på kvällen.
Onsdag: Nationellt prov i matte som troligtvis gick bra, det kändes iaf så. köpte ett par efterlängtade sandaler
Torsdag: var ledig men åkte ändå till stan. Åkte till studion med Alec, och det gick himla bra. bortsett från att jag var jätteförskyld.
köpte även en megafn klänning.
Fredag: prov i samhälle, gick nog bra. Efter skolan åkte jag till karlshamn där familjen hämtade mig. vi åkte till bowlinghallen och bowlade, och sen till kinamuren och åt mat. mumsmusm med thaimat!
Åkte hem och kollade på tv och åt godis och myspysade.
Jag och basse kollade på två filmer sen på kvällen, och jag somnade hela tiden.

Idag ska jag tll underbara emma och träffa andra underbara flickor!
Det gör mig så lycklig

Inga kommentarer: