13 maj 2009

12 maj

17 år sedan jag föddes, och det kan man ju bli knäpp av.
Födelsedagsbarn idag alltså, och varför inte ta två flugor i en smäll och ha namnsdag också? Jag tror det var så mina föräldrar resonerade den dagen.
Jag har haft en kanondag iaf! och verkligen skönsång på svenskan. haha!
Jeppepeppebeppe kom till skolan en stund, och det är ju inget man tackar nej till.
Efter skolan satte jag mig med matte för att vara lite förberedd till imorgon, och då kommer plöstligt Ingegerd och säger att nu ska jag gå in.
Jag tänkte ju att maten var klar, för hon skulle säga till mig då.
Men då stod Farmor och farfar inne, och sen kom Margith och hela hela familjen, och vi åt smörgåstårta och vanlig tårta.
Jag blev glad jag!
Tack alla ni som gjorde en fin dag till mig! Alla fina sms, alla fina samtal, och alla fina presenter.
Mums på er!

Inga kommentarer: