20 april 2009

tjugonde april

vilken härlig dag, lalalala lalala la lalala..
Solen har varit framme hela dagen, och fast att jag vaknade så tidigt, har jag ändå känt mig förvånadsvärt väldigt pigg idag.
På rytmik med dansen gjorde vi blindhinderbana, Jag har ännu en gång bevisat att jag har dålig balans, och råkade trilla på Feffs och Pontus huvud. det är inte lätt när man inte ser något.
Dessutom hoppade jag över Stina, och det gick inte heller som jag hade planerat, eller tänkt.
Ingen musiklyssning idag, och jag måste säga att det var riktigt skönt! trots att det bidrog till att vi hade 4 h håltimme.
Gick runt lite på stan och gick sen bort till maten. Åt och gick in till stan igen. Åt glass på torget, och jag blev besviken över min glass, som var äcklig, tur att jag tog två smaker iaf!
gick in på candyplock och köpte lite klubbor, och gick sen och la oss i tivoliparken och hade det skönt.
runt 13.30 gick vi bort till Lilla salen och kollade på en konsert, som jag inte kan kalla en konsert.
Jag åkte hem i pausen, och jag var inte den enda. det var helt enkelt okej.
Har hjälpt Putte med sin pianoläxa och gjort min egen.
Min sångläxa är svår och lite tråkig, men vad gör det.

Jag är härmed en positiv Jenny, och jag tror det är vädret som gör det!
DESSUTOM KOMMER ANNA HEM IMORGON, OCH DET GÖR MIG VÄLDIGT GLAD!

Inga kommentarer: