25 april 2009

tjugofemte april

Rebecca är en ängel som alltid ställer upp. Hon hängde med på festen igår och vi hade väldigt kul. bortsett från vissa delar.
Basse är också en ängel som alltid ställer upp. Kärlek till er båda.

Idag vaknade jag redan 06.30. och klarade helt enkelt inte ligga i sängen och bara glo, utan startade tv:n. Rebecca vaknade och vi kollade lite på Lotta på bråkmakargatan. Skrattade en hel del, eftersom Lotta verkligen är en irriterande flicka. När det var som roligast somnade Rebecca och jag satt själv och skrattade.
Gick och duschade och Rebecca sov vidare.
Helt plötsligt vaknade hon och efter många om och men så gick vi och åt frukost.
Åkte till Mörrum, tog tåget till Kristianstad och träffade Jojjan på torget. vi var hungriga och åt på Burger King, första gången i mitt liv.
Missade Modevisningen vi skulle se. Men det var en till någon timme efter.
Jessika var modell för den andra, och det var ju kul att se henne lite.
Åkte hem till Jojjan och la oss på gräset och åt glass, kände att jag var i paradiset ett tag, då jag plötsligt mådde illa. Alldeles för mycket glass!
Tjena vad vi skrattade när vi låg där.

Ikväll ska vi på party igen, och jag är laddad som bara den! :)

1 kommentar:

beccy sa...

rackarns vad kul helg det var !!! :D du är bäst jenny <3<3<3