10 april 2009

tionde april

Igår fick jag fler kommentarer än jag fått på två månader, nämligen 4 st. det är ju kanon det!
Vill berätta att det gick kanon när jag sjöng igår, och jag tror jag blivit lite förälskad i Göran, min granne som alltid gråter. söt skallen.

Ikväll ska vi en sväng till Margith som ska ha kalas tror jag.

Idag fick även vännerna på Nordenberg lov, nu när mitt snart är slut. byta skola bara för en vecka?:)

Ibland undrar vad jag vad det är du tänker med, har du inget vett i kroppen? vid det här laget borde du ändå ha klart för dig att det du gjorde igår gjorde mig faktiskt ledsen

3 kommentarer:

JennyKarlsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
JennyKarlsson sa...

Tack för att jag fick höra dig sjunga i kyrkan det var värt all stress o jäkt innan för att hinna dit.

Pelle sa...

Jenny du måste komma ihåg att logga ut annars blir det konstigt som ovan.