6 april 2009

sjätte April

Vaknade till när Sarah tappade datorn i golvet.
Duschade av håret lite snabbt, och sen var alla helt plötsligt i full gång att göra sig iordning.
Det blev lite segt när vi insåg att Susse inte skulle komma fören om 2 timmar och hämta oss.
Jag somnade till i Sarahs säng.
Vi åkte in till stan och åt megastor glass på glassiären, himmelskt gott.
gick rundor på stan och jag hittade äntligen nessesären jag varit på jakt efter i flera månader. Även en foundationborste. Jag är smart och vill bli medlem på kicks, för att få 30 kr rabatt. Hur ofta handlar jag på kicks? inte ofta vill jag tala om.
Emelie tog hål i öronsnibbarna, snyggning där.
gick hem från stan, men blev hämtade av Mirzas pappa på halva vägen.
Kom hem och gjorde nästan ingenting. påbörjade en film som gjorde Emelie och mig uttråkade och vi gick ner och gungade. vi blev mobbade och gick in igen.
Åt god mat och Mirza är ett barn.

Gjorde en egen smoothie som smakade anus.

Godnatt

Inga kommentarer: