9 april 2009

nionde april

Hejsanhoppsan.

Igår: gick rundor på Nordenberg i några timmar.
Därefter gick vi till Liljas och fikade! mumsmums.
Eftersom alla andra inte hade lov, så kunde ingen stanna speciellt länge. Så vid 5 gick jag upp till Emil och diskade åt honom. Är jag inte en snäll lillasyster så säg.
Han körde mig till pappa, där jag var så uttråkad så jag trodde jag skulle dö.
Basse hörde av sig och sa att jag kunde komma hem till Bobbo där han befann sig, så slapp jag iaf sitta ensam hemma.
Åkte dit, och hade det himla trevligt.
runt 12-1 gick jag hem och kollade på tv.
Somnade.

Idag: vaknade vid 9. himla skönt.
Startade att plocka ihop lite tvätt.
Åt frulle och pratade lite med Eskil och Ingegerd.
Satte ut dynorna till stolarna ute, för nu är det vår!
Gjorde om bloggen lite också, för nu är det vår.

Ikväll ska jag sjunga en trudelutt :)

3 kommentarer:

Ola sa...

Hörde att du behövde folk som komenterar? :P men nu lägger jag en iaf, för nu är det vår :D

annakarlsson sa...

Jenny jag saknar dig så jag dör. :) Du är världens bästa lillasyster.

olivia sa...

hej ny design.