2 april 2009

första april

Mitt humör höjdes en del trotsallt!
På engelskan gick det bra att svara på frågorna
Jacob hade en sol i handen, och jag fyra nycklar.
Det tog min grupp en halvtimme att skriva en ursel dialog + sång, men vadåra?
Kören var kul, för vi ska ta studenten så vi sjunger studentsången.
I maten satt vi kvar i en evighet, idag igen, och det var himla trevligt.
Johannes gick på två skämt från mig idag, för det första att jag fyllde år, och för det andra att jag fick en elefant i present.
Olivia gick på att vi fick Glass i matsalen för vi satt kvar så länge.
Solade i solen läänge och jag fick fräknar på näsan.
Förresten, vad heter fräknar i singular? En fräken eller en fräkne?
Matteläraren har skalleblänk och i feffs värld är alla enhörningar och där äter man regnbågar och bajsar fjärilar.

Vi ska inte ha Robert i idrott längre, vi ska ha trickynelly, och det vill verkligen inte jag.
Fällde en tår för Robert, och han sa att han skulle försöka fixa så att han kunde ha oss iaf.
Vi spelade badminton igen, och jag kom 3 på rundbadminton, men hade Jacob inte haft en sån vinnarskalle hade jag kommit i final med Levin.

När jag kom hem stod Eskil och dansade till crazyfrog i köket för alla barnen, det var himla roligt.
Hampus ville också visa att han kunde dansa och hoppade rundor på golvet.
Hampus och jag gjorde även muffins igår, fast hampus gick bara runt och sjöng och bestämde var alla skulle sitta.

godnatt godnatt, jag har fått fnatt.

1 kommentar:

oliviA sa...

jag gick inte på det!