16 april 2009

fjortonde till sextonde april

14 april : Åkte till skolan, som vanligt.
Hade ingen sånglektion, utan jag & Johanna satt och häckade inne i C-huset i en timme.
På svenskan kollade vi på " mitt liv som hund" som jag för 3 gången ser, coh tycker fortfarande att den är jättekosntig.
Hade extra GEMU idag, eftersom vi missar så många lektioner nu framåt. slutade 17.15...
Tog tåget kvart i, och det var såklart försenat, så jag missade bussen. eftersom det var så sent ( 18.30) så gick inte bussarna lika ofta som vanligt. och fick sitta och vänta på resecentrum i en evighet.
Kom iaf hem efter många om och men, och jag som hade tänkt att jobba på so:n, blev det inte, utan åt och sen hann jag inte mer, utan gick och la mig.

15 April: Olivia har namnsdag idag och hennes pappa fyller år, Grattis!
Hade övning på nationellt prov i engelska. jag var påtok för trött för att läsa, sov inte så mycket inatt.
Hade jääääätttelång rast, och vi gick rundor på stan och kollade.
Som jag trodde var det en del Olofströmare ute istan, eftersom dom inte är i skolan nu. Allt är precis som vanligt.
På Idrotten spelade vi Lacross. det var det tråkigaste jag någonsin spelat.
Gick snabbt till tåget och åkte hem, TIDIGT för en gång skull!
Satt och skrev på so:n och har faktiskt skrivit 3 sidor nu!!
jag är glad igen.

16 April: jaa, det är tidigt, och jag ska snart åka till skolan.
Idag är det ES-konsert och det ska bli kul.
Solen skiner

imorgon/lördag är vi busiga tjejer

Inga kommentarer: