4 april 2009

fjärde april

ojojoj vilken förmiddag jag har haft!
Har precis kommit hem från en 3 mil lång cykeltur. Först till Svängsta, spelade en massa fotboll med Hampus, cyklade vidare till åkeholm där jg kom på ideen att cykla gamla vägen som först leder till Hemsjö, sen vidare hem till pappa.
Himla skönt väder så man tackar inte nej till att vara ute så mycket det bara går!

Nu ska jag hitta lite kritor så ska jag rita lite på Höögans kort till presenten.

Ikväll blir det en toppenkväll! :)

För er som nu itter inne och har läst min blogg, ni har suttit inne förläng, gå ut med er!

2 kommentarer:

olivia sa...

nej jag tycker inte om solen

Faster A sa...

Men klockan är halv 8 på morgonen och jag har just satt mig vid datorn ju... Dessutom har är det dimmigt ute idag...Men jag ska ut i alla fall. Lovar...