18 april 2009

19 april

hejsanhoppsan. Nu är jag hemma från Malmö igen.
Verkligen en upplevelse som både hjälper mig att utväxlas, och att det var skitkul!
Åkte 02.20 från Kristianstad och åkte buss först till hörby och nästa buss till Malmö. Var framme runt 04.00.
Kön var inte speciellt lång när vi kom, men den växte för varje timma.
För er som är nyfikna på denna upplevelse så har jag dokumneterat väldigt ofta. 12 videos har jag spelat in med olika händelser.
Ja, jag skulle säg att detta skulle jag vilja göra om, fast att jag inte gick vidare. Men det backar verkligen inte mig, jag tyckte bara att det var väldigt kul och väldigt nyttigt för mig!
Jag är fö ung och det måste jag acceptera, bättre lycka nästa gång kan man säga! :)
Det var extremt nervöst kan jag ju tillägga, och så var det kallt också.
Dessutom har nöden ingen lag.

Ikväll ska jag bara vara hemma och grilla och mysa. precis som jag vill ha det! :)

4 kommentarer:

christoffer sa...

hej!!:) sökte du till idol:) hur va det? fick du sjunga för idol juryn? du hade ju lätt vunnit om du hade fått chansen:)

emma sa...

åh vad kul! :D måste få höra allt om det sedan. jäkla modigt att våga göra det iallafall! kram snygging <3

Faster A sa...

Jag tycker i alla fall att du är grymt modig och att det var tur att du inte gick vidare för då hade min ekonomi varit körd av alla smsröstningar:-D..Puss på dej JennU

Sofia K. sa...

Jenny Karlsson, än en gång blir jag mållös över ditt mod och ditt engagemang!

När tiden är inne så tar du världen med storm! :)

kram