21 mars 2009

tjugoförste mars

Igår var det en himla kul idag oh framförallt kväll!
Efter skolan hängde jag med Levin till Önnestad, spännande!
Clara följde också med, och väl framme hos Johanna satt vi och pratade om en massa skoj, och skrev ett rim till presenterna till Olivia.
Gjorde oss klara och åke in till resecentrum.
där stod självklart en del fullegubbar, och en kom fram till oss, Vi stod utanför ett lngt tag då han plötsligt skulle gå in.
Det var kallt och även vi vandrade inåt. Snubben som snackat med oss för 5 min kommer fram till oss igen och säger :" Var det ni som stod där ute precis?" Nej sa Miranda snabbt, och gubben svarade: " Okej, ni var så himla lika dom där ute, konstigt. Det stod ett par snygga brudar där ute".
Vi skrattade, och gick därifrån.
Bussen kom som tog oss till Vårvägen, och efter många om och men lyckade vi hitta em till Olivia.
Partyt började, och maten var kanongod! Du är duktigt du Olivia.
Senare mot kvällen spelade vi lips, och när bara jag, Miranda och Stina var kvar, bestämde vi oss för att starta en film.
WildChild, verkade vara en bra film, men jag somnade ifrån den.
Tydligen pratade jag i sömne också, något om köttbullar i håret sa Miranda.

Åkte hem ifrån Olivia 09:20, och Eftersom både mitt tåg och Stinas buss inte kom fören 10:30-46, bestämde vi oss för att gå rundor i stan, och det var riktigt skönt!
Mysgt väder måste jag säga.
Tog tåget hem, och hängde med pappa till Jem & Fix.
Väl hemma började jag städa i serveringen och duscharna.
Skrev lite tankar om vad jag ska skriva på de två svensa uppgifterna vi har denna veckan.

Nu ska jag se om jag kan hjälpa pappa med något mer.
Ha en kanonLördag, allesammans

Bilder från igår finns på http://JennyKarlsson.bilddagboken.se/p/dayview.html?directlink=1&t=1237503601&id=345171293

Inga kommentarer: