20 mars 2014

Torsdag

Att dagen alltid går så snabbt så fort man får lite sällskap!
Idag kom Sofia och Pixie och jag blir så himla glad så fort jag ser dom!
Vi tog bilen in till stan och hur man skulle lyckas att hitta en parkering här, när vägar är enkelriktade och tosigt, det är en bra fråga det!
Vi lyckades iaf till slut och satte oss och åt på saluhallen. Njuter varje gång jag får prata med Sofia, vilken härlig vän hon är!
Tog en glass på torget och njöt i solen.
Hon hängde med mig till sjukhuset och Pixie började minsann vakna och det var mer eller mindre första gången. Hon är så rolig och man kan sitta hur länge som helst och bara titta på henne! 
Därefter var det strålning för mig och Sofia fick se mitt lilla bås innan hon åkte hem.
Nu kommer snart pappa, så vi får se vad vi hittar på till kvällen!
Imorgon skall jag äntligen åka hem! Äntligen få krama och pussa Stoffe igen! Så skönt att han hänger med nästa vecka. Min fina man! Min kärlek!

Mums med glass!

Tosig liten tjej ville gömma sig i mössan





Inga kommentarer: