25 mars 2014

Tisdag

Fullt ös medvetslös idag har det varit!
Att Stoffe åt 4 ägg till frukost var inte alls ovanligt, frågan är bara hur långt tid det kommer ta innan han får tillsägelse. Haha!
På morgonen gick vi till neurotiska avdelningen där jag skulle prata med en läkare om hur ärret har blivit, hur pass ont jag haft samt planera min nuvarande behandling.
Att allt har gått bra änsålänge känns skönt och förhoppningsvis fortsätter det såhär. 
Jag berättade att jag haft ont i huvudet eftersom min bula vuxit mycket och dragit ihop sig, så att mitt ansiktsnät gör ont när dom sätter det på mig. 
Dom skulle kolla upp det men troligtvis fixar det sig själv.
Fick även se att mina blodvärden hade blivit lite sämre efter min första cytostatika, men att det var normalt och att denna veckan kunde jag ta en behandling.

Gick på strålning och sen ringde läkaren och sa att dom ville titta på bulan igen, och när jag väl kom dit bestämde dom sig för att tömma den!
Gjorde inte alls ont, och trodde att vätskan skulle vara av någon färg, sen där hade jag fel!

Därefter åkte Stoffe och jag till Nova en stund innan vi bestämde oss för att åka till Sofia, Linus och Pixie! Där fick vi underbar mat och härligt sällskap!

Vätskan som fanns innanför skallen

Myspys

Mys efter maten

Fin kväll! Här ser ni dessutom mitt fina förband som skall trycka ut den sista vätskan som finns kvar i huvudet

Inga kommentarer: