24 mars 2014

Måndag

Här sitter jag och Stoffe och spelar kort, äter vindruvor och bara njuter!
Fantastiskt skoj att spela kortspelet stress! Det var ju så roligt när man hade rast på högavång och spelade hela dagarna! Lika kul nu, måste jag säga!

Denna dagen åkte vi en nytvättad bil, himla lyxigt måste jag säga!
Så fort vi kom till Lund var det dags för mig att gå till tandhygienisten. Och att man hellre opereras hur som helst, gå igenom jobbiga samtal eller att utså illamåendet är så pass mycket bättre än att gå till tandläkaren. Det värsta jag vet är att gå till tandläkaren. Rädd som in i bomben, men det gick bra, och hennes titt i munnen gick snabbt. Hon kollande mest om jag hade svamp. Haha. Så är det när man går på strålning, då kan man bli torr i munnen eller få svamp. Tokigt.

Stoffe fick följa med på strålningen idag och se hur det hela gick till, och när jag ännu en gång lyckats sova genom behandlingen så gick vi in till stan och åt lite mat innan vi träffade upp Klara och Johanna.
Underbart att få träffa dom lite och blev en massa snack om roliga saker!

Nu sitter vi och äter frukt, Stoffe och jag, och bara njuter. Har även spelat lite yatzy idag! 
En dag klar och denna veckan kommer nog gå snabbt. 




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej roligt att se att du har det ganska bra i alla fall<3 Kram Eva

Faster A sa...

Hihi, du skrev HANDhygienisten och jag funderare skarpt på vad en sån gjorde... Tvättade dina händer?
Jaja, man kan inte vara helt klipsk jämt!
Ha en bra vecka nu med Stoffe och sköt om er så är det snart helg igen och då borde du nästan gjort en tredjedel väl?
Kramar