26 mars 2014

Onsdag

Har haft en fin förmiddag tillsammans med Stoffe och Johanna. Det är så skönt att ha såna fina människor runt omkring sig!
Vi åt lunch nere på Nova och jag lyckades hitta en termometer! Så nu har jag lite koll att se om jag får feber eller ej denna gången då jag tog cellgift idag.
Efter strålningen kände jag mig på dåligt humör, kände mig ledsen över allting egentligen. Att jag ser ut som jag gör just nu, att jag inte orkar allt jag vill göra, att jag inte kan göra de som jag vill. 
Man får vara ledsen, jag vet. Men det är så tungt när jag får sånt här humör.
Jag orkade inte prata om det, men ändå lyckades Stoffe få mig på så mycket bättre humör, och fast att jag är en redig fuling just nu, så vet jag inte hur många gånger han sa att "va fin du är" och hur mycket han älskar mig. Det betyder verkligen hur mycket som helst för mig och att han accepterar att jag är såhär. 

Stoffe är verkligen min stora kärlek och jag är så glad att han är min.

Nu är det bara två dagar kvar denna veckan, då har en tredjedel gått och jag är alltså snart färdig med strålningen! Då ser vardagen helt enkelt annorlunda ut, och det känns så skönt. Cellgifterna kommer fortsätta men inte på detta viset.


1 kommentar:

johanna sa...

Tack för en underbar förmiddag!! <3