13 mars 2014

Sofia och Pixie

Det enda jag längtat efter idag är att Sofia och Pixie skulle komma hit, och när jag fick se dom medan mamma och jag njöt i solen blev jag så himla glad!
Vi gick in till stan och satte oss och fikade lite på ett café och det var så skönt att ha henne här och bara kunna prata.
Vi tog en runda på lagerhaus, en affär jag alltid har älskat, och mamma hittade ett par ljus med lakris-doft. Skall dessutom tilläggas att när vi igår skulle köpa godis så sa hon att de enda hon vill ha är saaaaalt, saaaaaltlakrits. 

Vi gick sen tillbaka till hotellet och åt lite gott innan det var dags för mig att gå på min andra strålning. Jag somnade som vanligt, och eftersom min mask sitter så himla hårt, får jag rutor i hela ansiktet. 
Vi satte oss på hotellet och mös med Pixie. Denna underbara flicka! Jag skall lära henne allt jag kan! Och Sofia, en härligare människa man inte träffa. 

En dag kvar här, sen imorgon åker jag hem till ramnamåla igen. Saknar Stoffe och hela hans familj. Dom är så underbara.
Skönt att det ändå känns så bra här i Lund. Dessa veckorna skall gå bra. Mamma ger mig bra kraft och hon är så bra som hjälper mig så mycket.
Jag har helt enkelt underbara människor runt mig och tillsammans med er klarar jag allt! 











Inga kommentarer: