14 mars 2014

Fredag

Påväg hem med tåget från Lund kände jag att illamåendet började komma. Inte alla redan tänkte jag och försökte få bort det med att dricka en flaska vatten.
"Varför mår man illa egentligen?" Frågade jag mamma och hon förstod att något inte stod rätt till.
"Mår du redan dåligt Jenny?" Frågade hon mig och jag kunde inte hålla tårarna inne, att jag alla redan skulle må dåligt, hur ska då dessa veckorna bli. Det blev för mycket för mig. 
När vi kom fram till Kristianstad så kände jag hur det vattnades i munnen och fick springa in på toaletten på tåget och lyckades spy 3 gånger. Kändes fruktansvärt då, men efter det mådde jag faktiskt bättre.
På bussen från Bromölla till Olofström satt jag och spände mig hela resan för att inte lyckas må illa igen så jag skulle behöva spy när hela bussen var full. 
Jag klarade mig och jag mår helt okej nu. 
Skönt med helg och att jag inte behöver ta en strålning fören på måndag. Hoppas att välmåendet håller i sig så jag kan bara vara resten av helgen och träffa alla glada människor! 

27 strålningar kvar!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du fixar det också Jenny även om du lommar att må dåligt❤️ Kram Eva

Anonym sa...

Du är tapper du Jenny! /Britta