16 mars 2014

Helg

Då var det söndag och sista dagen att lyckas njuta här hemma innan det är dags att åka tillbaka till Lund. 
Jag har haft underbara dagar, att bara komma hen var så härligt. Krama om alla och släppa väskan i stugan. Skönt.

I fredags var jag hos mamma hela dagen,  åt kinamat på kvällen när jag insåg att jag inte skulle må illa igen. Charlottas pappa håkan kom och lämnade ett paket från Afrika och guud vad glad jag blev!
Åkte med Stoffe när han slutade jobba och vi njöt i soffan den kvällen.
I lördags fick jag scones till frukost som Caroline hade bakat! Hon gjorde dessutom kladdkaka och kladdmuffins och stoffes mormor och morfar kom på besök. 
Vi åkte till lägenheten och fixade lite med all vår bakning och åkte hem till Therese en sväng.
På kvällen hade Stoffe och jag myskväll och åt fruktsallad och bara var.
Idag skall resten av allt i lägenheten försvinna, Ingegerd skall komma på besök och jag skall packa väskan. 
Kramas så mycket jag kan och hoppas att jag inte kommer må lika illa varje dag denna veckan. 

Finaste armbanden från afrika! Nu har Lotta och jag likadana så vi tänker på varandra trots att vi är på olika ställen på jorden.

Packa packa packa packa 

Inga kommentarer: