3 april 2014

Torsdag

Det är torsdag och jag är väldigt pigg och glad idag. Det är dessa dagar jag brukar må illa och bara vilja ligga i sängen. Det är så skönt att det inte är så.
Idag kommer Sofia och Pixie förbi en säng och det ger mig givetvis bra energi även det! Det kommer bli en bra dag detta!

Idag känner jag mig faktiskt ganska fin, och tack till alla som kommenterat så fint på instagram när jag la upp mina bilder från långhårig, till munkfrilla, till skallig. 
Man blir så glad att ni ändå kan se mig för den jag är, med eller utan hår!

Idag har jag lyssnat på P4 Norrbotten för att få höra Charlottas röst, som just nu befinner sig i Zanzibar! 
Charlotta Björkman från kyrkhult i Småland? Haha, där sa dom fel på radion minsann, Blekinge skulle det va!
Underbart att få höra hennes stämma och jag längtar som tusan tills du kommer hem igen!

Imorgon är det fredag och då är det bara 2,5 veckor kvar här, så fantastiskt att tiden går så snabbt! 





Inga kommentarer: