11 april 2014

Ramnamåla

Att få vara tillbaka i ramnamåla får mig att andas. Fast att denna veckan har gått väldigt snabbt och inte alls jobbig, så är de ändå så skönt att äntligen få komma hem! 
Veckan har varit full med skratt, gråt och underbara sällskap! Det har varit en bra vecka, och jag vet hur mycket detta hjälper mig framåt.

Det är skönt att komma hem och handla och se kända ansikten. Att handla på maxi en snabbis och få en underbar kram av Marie kändes underbart. Återigen, vilka underbara människor man har runt sig. 

Denna helgen tänker jag mest vara hemma. Bara njuta av att få vara hemma i ramnamåla och bara känna lugnet. 
Det enda som är planerat är att blt skall prata lite med oss om blodomloppet vi skall springa om lite mer än en månad.
Ska bli kul att träffa några av dom som skall vara med där, få kramas lite!

Nu skall jag titta till hur killarna har de där ute, altanen är nästan klar!!! 
Bästa mannen i världen har jag! Så glad att jag har dig, du ger mig en underbar energi! 


Inga kommentarer: