2 april 2014

Emporia

Vaknade och hade hög energi. Pappsen och jag åt frukost och funderade på vad vi skulle hitta på idag. Jag sa att jag gärna hade velat åka till emporia och framförallt äta på jensens böfhus, för att slippa dagens lunch på hotellet som var paprikafisk.
Sagt och gjort så begav vi oss mot centralen och åkte tåg dit. Det gick betydligt lättare för mig att åka tåg denna gång.
Vi hittade lite smått och gott, men tyvärr ingen sjal som jag tänkte skulle smycka huvudet. 
Vi satte oss på jensens och jag var lika glad som jag alltid är. Jag älskar verkligen deras mat!
Därefter åkte pappa och jag hemåt, och just nu mår jag lite illa. Om 45 minuter är det dags för strålningen, sen kommer det nog inte hända så mycket mer här idag. Nu är jag trött.
Äntligen är det snart fredag! Jag vill bara hem och längtar riktigt mycket!






1 kommentar:

Faster A sa...

KÖTT!!! :-)
Mjukglass också på det eller?
Hoppas du mår bättre nu och att torsdag och fredag går i ett nafs så du är hemma igen?
Puss&Kram från oss alla