11 mars 2014

Tisdag

Att inse att solen även kom fram denna dag fick mig att sätta mig ute i solen medan min fina man åkte iväg och tränade! Han är duktig han!
Hela förmiddagen satt jag ute och njöt och vid 13.30 kom Johanna och vi åkte till ekohallen och markislagret och tittade vad där fanns och njöt mest av varandras tillvaro. Åkte hem till Johannas mamma och satte oss i solen i några timmar och bara pratade, tills klockan blev 17.00 och vi åkte mot Åhus och åt underbar mat. Allvarligt talat, har ni aldrig varit där så åk dit! Jag njuter varje sekund! 
Jag blir så glad dessutom när jag är där och får krama om alla. Jag älskar personalen där och fick dessutom träffa Zorica som jag velat träffa länge nu. Man blir inget annat än att få träffa er allihop! Ni är så himla bra!

Vi åkte tillbaka till Olofström igen, och vi fick säga hejdå. Älskade Johanna vad jag älskar dig. Allt du gör för mig och din fina Nille som alltid finns där! Det betyder massor!

Imorgon åker jag och mamma till Lund och nu börjar strålningen. Jag är ganska nyfiken över hur det hela kommer hända, vilka människor jag kommer träffa och hur mitt patienhotell ser ut. Det skall gå bra detta! Med alla underbara människor jag har runt mig, så vet jag att fast att det är jobbigt, har jag ändå mycket positiv energi som kommer och som får mig att må bättre!
Det får vara jobbigt, absolut, jag förstår att det kommer vara det, men med er runt omkring mig klarar jag allt!

Kärlek

Mat på spice 

Fint väder när vi kör hem! 




2 kommentarer:

johanna sa...

Haft en underbar dag med dig min fina :) nu tar vi nya tag och så kämpar du dig igenom dessa veckor så ska du få se att allt kommer gå bra:) dessa veckor kommer flyga förbi:)
Alltid här för dig, glöm aldrig det<3
Älskar dig!!!

Anonym sa...

Vänskap på hög nivå:)Kram Eva