28 mars 2014

Fredag

Hur ledsen man än kan bli, att lyckas tappa hela humöret, att inte känna hoppet, då blir man så glad att man har alla underbara människor runt omkring sig. 
Igår var det en dålig dag här för mig. Jag mådde fruktansvärt illa, var väldigt ledsen, fruktansvärt trött på situationen. Ville bara få allting klart här i Lund så jag skulle kunna börja leva som en vanlig människa igen. 

Hela dagen fick jag en massa fina sms, samtal, underbara kramar och på kvällen var jag som en hel annan människa. Det var skönt att vara lite låg, men det var ännu bättre att känna hoppet igen. 
Ni ska veta hur mycket det betyder för mig att ni finns för mig!

Och ännu en sak som gör mig så himla glad är att vi nu är 47 anmälda till blodomloppet i Karlskrona! På min födelsedag, med namn "Jennys lyckorus" och jag blir så himla glad att ni gör detta!

Tillsammans klarar vi allt!


2 kommentarer:

Faster A sa...

Det är ok att vara låg, att vara förtvivlad och arg och ledsen!
Hade du inte visat de känslorna hade vi nog blivit mer oroliga för dig. Men som du vet står vi alla runt dig och skulle du falla en dag så är vi alla redo att ta emot dig och få dig på fötter igen.
När det gäller Blodomloppet eller Jennys Lyckorus tycker jag det är grymt häftigt att jobba med, att känna energin, att se och höra hur det köps springskorna, hur det knatas på slingor och vägar. Att vi gör detta tillsammans och Att alla ska i mål! Du har med din energi fått fart på oss andra och tillsammans kan vi klara allt!
Puss o Kram älskade Jenny, nu är det fredag och du får komma hem och bara vara ett par dagar.
Vi älskar dig allihop, för du är starkast av oss!

Anonym sa...

Du är stark även om du känner att du bli ledsen på situationen. du är en bra förebild för andra, då du visar att du älskar livet och ger inte upp. Heja heja stålkvinnan från ramnamåla <3 kramar från bommis