18 mars 2014

Bebis?

Att få ha alla småbebisar runt omkring sig här på hotellet känns så underbart. Man får så god energi av det och vill bara sitta och mysa med dom allihopa. Längtar tills jag själv sitter där med min och stoffes lilla bebis. Vilken underbar känsla. Jag får helt enkelt öva så länge med lilla Pixie, och det går så bra så. Finaste lilla flicka!
Imorgon ses vi troligtvis, och att få krama både Sofia och Pixie känns kanon!
Vi får se vad vi hittar på, men bara vara och bara prata med min fina vän räcker gott, allt annat är bonus!

Idag skall jag göra min första cytostatikabehandling, cellgifter, och det ska bli lite spännande för jag vet inte alls hur det kommer gå till ännu. 


God frukost här på hotellet
 

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till! Snaart kan ni bli tre :-) ni har sådana stora händelser att se fram imot :-) bröllop, barn och första huset! Heja heja <3 kraam från bommis