29 mars 2014

Att ha på huvudet när håret försvinner?

Nu när håret börjar försvinna så får man ju hitta på saker att pryda skallen istället!
Här är några förslag jag testat idag!

Såhär fin är jag utan någonting. Vill helt enkelt inte se ut som en tosig unge som ser ut att man blivit arg att man rivit bort allt sitt hår! Så här kommer mina förslag!

Man kan hitta ett mysigt täcke

Eller en bra bok

Ett bra paraply! (Givetvis från ullis!)

Eller varför inte en microhållare?

En fin inbjudan till Anna och Mats bröllop!

Eller varför inte en tidning?

En bra skål från Ikea

En turban?

Finns massor saker man kan hitta på! Och bara fantasin sätter gränserna!
Idag hade jag en vanlig sjal på huvudet, men imorgon kanske jag sätter en katt eller något på huvudet, vem vet!














4 kommentarer:

Faster A sa...

Knas!

johanna sa...

Min knäppfis!! <3

Anonym sa...

Haha! :-D du är ju rolig du. Hälsa alla dina <3 från oss, kramisar från bommis

annakarlsson sa...

Du är ju helt jävla underbar vet du det?