3 mars 2014

Annas födelsedag

En underbar känsla att få åka och överraska sin fina syster i Göteborg på sin födelsedag. Hade jag kraft att åka bil och umgås bestämde jag mig för att åka för en vecka sen, och att känna att det var ork kvar i mig kändes underbart. Alla gånger Anna haft lust att hälsa på mig både i Lund och i Karlshamn så känns det så skönt att äntligen kunna åka till henne. 
Anna ger mig så himla god energi och jag blir rakt igenom glad att få umgås med henne. Här stannar jag inatt och jag kommer vara full med god energi efter detta. Storasyster, dig vill jag ha runt mig varje sekund! Du gör mig så stark!

Ikväll skall vi äta en redig köttbit som vi köpt på saluhallen, så idag blir det en redig middag minsann!
Att dessutom få äta på jensens böfhus idag kändes ju minst sagt underbart!
Helt klart en bra dag och kvällen kommer bli minst lika bra! Jag njuter varje sekund!















Inga kommentarer: