7 april 2014

Vännerna betyder allt

Hur jobbigt det än är att åka tillbaka till Lund varje måndag så är det skönt att få tiden att gå så att det snart är färdigt. 
Alla veckor som redan har gått, och de få som finns kvar, känns fantastiskt.
Och att ha människor här som hjälper mig och låter dagarna gå, de kunde inte blivit bättre. 

Idag ville inte Ove lämna mitt knä, och in i sista minuten hoppade han upp i mitt knä för att inte missa någon minut. Lilla Ove. 

Idag har jag även fått träffa Emma! Gud vad jag har längtat efter dig!
Vilka underbara vänner man har runt omkring sig! Jag är så glad att jag fått veta efter allt detta som hänt mig, vilka jag kan lita på och vilka som finns vid min sida, vad som än händer.
Jag är så lättad att jag fått dessa underbara vänner som allltid finns där för mig, och hur många dagar de än går mellan vistelsen, så kan vi lita på varandra, och att vi finns för varandra, vått och torrt!
















1 kommentar:

johanna sa...

Du förtjänar bara de bästa vännerna hjärtat!! Alltid för dig<3